Enkel automatisering för upptagna människor. Zapier flyttar information mellan dina webbaserade applikationer med automatik, så du kan fokusera på annat.
Zapier låter dig koppla ihop programvaror på alla möjliga tänkbara sätt. Via ett gränssnitt jobbar du med händelser som låter dig göra saker i ett system baserat på något som händer i ett annat.
Om du till exempel vill lägga upp en kund i Fortnox när ett formulär fylls i på din webbplats eller skicka en faktura vid en ny order på din e-handel, kan du lösa det i Zapier med hjälp av denna integration.
Via Zapier finns tusentals andra tjänster och programvaror som du kommer kunna koppla samman med Fortnox.
Kopplingen har över 20 funktioner och flertal triggers byggs ut baserat på kundönskemål. En trigger reagerar på en händelse och startar den automatiserade processen du byggt upp.
Några av våra populärare triggers är:
Ny order
Betald faktura
Ny bokförd faktura
Ny kund
Och ett axplock av funktionerna är:
Skapa och uppdatera kund
Skapa faktura
Skapa order
Bokför faktura
Skapa faktura från order
Skapa och uppdatera projekt
En lista över alla triggers och funktioner finns här: https://zapier.com/apps/fortnox-1/integrations
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.